- Heb je een klacht? Richt deze dan eerst tot de directie van Inklusief. De klacht moet via e-mail info@inklusief.nl gemeld worden aan Inklusief. De klacht wordt ten alle tijden vertrouwelijk behandeld en Inklusief garandeert een discrete behandeling ervan.
- Inklusief geeft binnen 7 werkdagen een mondeling en/of schriftelijke bevestiging van de ontvangst van de klacht.
- Inklusief zal de klacht binnen 4 weken afhandelen en/of een schikking treffen met de klagende partij. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van de klacht meer tijd nodig is, zal de deelnemer binnen 7 dagen in kennis worden gesteld en het uitstel zal schriftelijk worden toegelicht aan wederpartij. Tevens wordt daarbij de verwachte termijn aangegeven waarbij een oplossing verwacht wordt.
- Onze werkwijze is er juist op gericht om er samen met jou uit te komen. Als dat niet lukt, kun je je wenden tot de klachtencommissie. Er wordt een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die partijen bindend adviseert over de afwikkeling van de klacht. Inklusief is deelnemer van de Ethische Commissie van Phoenix Opleidingen en houdt zich aan de daarin geldende klachtenbehandeling. Een schriftelijke uiting van onvrede kan worden gezonden aan de voorzitter van de Klachtencommissie, p/a Phoenix Opleidingen, Raiffeneisenlaan 26A , 3571 TE Utrecht. Een advocaat gebonden aan genoemd kantoor doet uitspraak na partijen te hebben gehoord. Eventuele consequenties worden door Inklusief snel afgehandeld. Voor meer informatie zie: Tekst Klachtenbehandeling
- De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.